Cihaz pahalı bir cihaz değilse deji derim. Yüksek cihazsa orjinalden şaşmayın. Deji kullandım daha önce gayet iyi fakat şuna dikkat edin cihazınızda face id varsa bilen bir yere yaptırın o ekranı yanlış çıkarınca face id bozuluyor.