• 23-11-2021, 20:23:56
    #10
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de öyleydi fakat geçen hafta cihazım geldi Kur farkı vs. İstemediler
    çat diye geliyor anladığım kadarıyla.. ama süreci ekranda takip edebilsek daha güzel olabilirdi. bu şekilde de sürpriz olucak desene
  • 23-11-2021, 20:27:34
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun yok tl develuasyon oldu yok bilmemne demezler inş.
    insallah hocam 8-15 aralik teslimat gorunuyor. Simdi yeni siparislere baktim 4-5 hafta yaziyor. Muhtemelen zam da gelecek ve teslimat sureleri uzamis. Ben verirken 3-4 hafta yaziyordu.
  • 23-11-2021, 20:36:42
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çat diye geliyor anladığım kadarıyla.. ama süreci ekranda takip edebilsek daha güzel olabilirdi. bu şekilde de sürpriz olucak desene
    Eğer elinizde Apple cihazınız varsa Apple Store uygulamasına girip sipariş numaranızı oraya tanımlayabiliyorsunuz. Orada hangi tarih aralığında geleceği gözüküyor
  • 23-11-2021, 20:38:30
    #13
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer elinizde Apple cihazınız varsa Apple Store uygulamasına girip sipariş numaranızı oraya tanımlayabiliyorsunuz. Orada hangi tarih aralığında geleceği gözüküyor
    • Berkayyildirim
    Berkayyildirim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-11-2021, 20:44:14
    #14
    N11’den almıyorsunuz hocam resmi siteden alıyorsunuz rahat olun, iptal vs. olmaz, belirtilen tarihte gelir.
  • 23-11-2021, 21:03:16
    #15
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 13 aldim bekliyorum. İsleniyor yaziyor insallah kur farki falan istemezler.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm iyi bari. bekleyecez artık. ben de ne bileyim ne bi takip numarası, ne bi ilerleme.. siparişiniz işleniyor diyo sadece
    oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dijital ürün aldım, uzun telefon görüşmeleri yaptım, ancak tüm temsilcilerden duyduğum şu “merak etmeyin, siparişiniz iptal olmaz” içiniz rahat olsun.
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de öyleydi fakat geçen hafta cihazım geldi Kur farkı vs. İstemediler
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    N11’den almıyorsunuz hocam resmi siteden alıyorsunuz rahat olun, iptal vs. olmaz, belirtilen tarihte gelir.
    1 Kasımdan beri bekliyorum valla gelen giden yok teslimat 15 kasımdı şimdi 30 ile 7 arası olmuş

    https://prnt.sc/20o22ia
    • MrtbtL
    • Mrtrclb
    MrtbtL ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 23-11-2021, 21:08:40
    #16
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Kasımdan beri bekliyorum valla gelen giden yok teslimat 15 kasımdı şimdi 30 ile 7 arası olmuş

    Ben de iPhone 13 Pro Max aldım, oradaki tarih aralığının ilk günü geldi hocam :/
  • 23-11-2021, 21:11:36
    #17
    Aldığın urune ve yaptıgın ozellesıtmelere gore ornegın macbook alıp ram ını arttırısan çinden gönderiyorlar ve 2 ay suruyor
  • 23-11-2021, 21:13:17
    #18
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığın urune ve yaptıgın ozellesıtmelere gore ornegın macbook alıp ram ını arttırısan çinden gönderiyorlar ve 2 ay suruyor
    yok hocam. herhangi bir özelleştirme eklemedim. standart modellerden birini satın aldım.