hayırlı olsun yok tl develuasyon oldu yok bilmemne demezler inş.
insallah hocam 8-15 aralik teslimat gorunuyor. Simdi yeni siparislere baktim 4-5 hafta yaziyor. Muhtemelen zam da gelecek ve teslimat sureleri uzamis. Ben verirken 3-4 hafta yaziyordu.
çat diye geliyor anladığım kadarıyla.. ama süreci ekranda takip edebilsek daha güzel olabilirdi. bu şekilde de sürpriz olucak desene
Eğer elinizde Apple cihazınız varsa Apple Store uygulamasına girip sipariş numaranızı oraya tanımlayabiliyorsunuz. Orada hangi tarih aralığında geleceği gözüküyor
Eğer elinizde Apple cihazınız varsa Apple Store uygulamasına girip sipariş numaranızı oraya tanımlayabiliyorsunuz. Orada hangi tarih aralığında geleceği gözüküyor