Ben de 13 aldim bekliyorum. İsleniyor yaziyor insallah kur farki falan istemezler.
hmm iyi bari. bekleyecez artık. ben de ne bileyim ne bi takip numarası, ne bi ilerleme.. siparişiniz işleniyor diyo sadece
Dijital ürün aldım, uzun telefon görüşmeleri yaptım, ancak tüm temsilcilerden duyduğum şu merak etmeyin, siparişiniz iptal olmaz içiniz rahat olsun.
Bende de öyleydi fakat geçen hafta cihazım geldi

Kur farkı vs. İstemediler
N11den almıyorsunuz hocam resmi siteden alıyorsunuz rahat olun, iptal vs. olmaz, belirtilen tarihte gelir.
1 Kasımdan beri bekliyorum valla gelen giden yok

teslimat 15 kasımdı şimdi 30 ile 7 arası olmuş
https://prnt.sc/20o22ia