MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 13 aldim bekliyorum. İsleniyor yaziyor insallah kur farki falan istemezler.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hmm iyi bari. bekleyecez artık. ben de ne bileyim ne bi takip numarası, ne bi ilerleme.. siparişiniz işleniyor diyo sadece
oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dijital ürün aldım, uzun telefon görüşmeleri yaptım, ancak tüm temsilcilerden duyduğum şu “merak etmeyin, siparişiniz iptal olmaz” içiniz rahat olsun.
Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de öyleydi fakat geçen hafta cihazım geldi Kur farkı vs. İstemediler
eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
N11’den almıyorsunuz hocam resmi siteden alıyorsunuz rahat olun, iptal vs. olmaz, belirtilen tarihte gelir.
1 Kasımdan beri bekliyorum valla gelen giden yok teslimat 15 kasımdı şimdi 30 ile 7 arası olmuş

https://prnt.sc/20o22ia