Anket En iyi iPhone modeli hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 24
En iyi iPhone modeli hangisi?
5s
%0 (0 Oy)
6s
%8,33 (2 Oy)
7
%4,17 (1 Oy)
8
%4,17 (1 Oy)
X
%4,17 (1 Oy)
Xs
%12,50 (3 Oy)
11
%29,17 (7 Oy)
12
%37,50 (9 Oy)
  • 14-06-2021, 21:34:41
    #1
    Selamlar,
    Siz hangi modeli diğerlerinden daha çok beğeniyorsunuz ve neden?
  • 14-06-2021, 21:35:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Xs Max diğerlerine göre daha ince, şık ve ekran kasa oranı daha iyi
  • 14-06-2021, 21:36:20
    #3
    Hangisini kullanıyorsam o bence Daha önce 6S vardı şimdi X var. X'ten baya memnunum.
  • 14-06-2021, 21:36:52
    #4
    X ve XS çok güzeller.
  • 14-06-2021, 21:38:16
    #5
    ben 11 tercih ettim batarya süresi, kamera performansı sebebiyle.
    12'yi bilmiyorum
  • 14-06-2021, 21:39:11
    #6
    SEO Expert
    neredeyse 6 yıldır 6s plus kullanıyorum, ve hala pürüzsüz bir şekilde çalışıyor, sıfırdan farksız.
  • 14-06-2021, 21:44:36
    #7
    12 pro max Serisi her anlamda bu işin zirvesi. ayrıca 12 mini kullandım bir kaç gün. çok keyifli telefon.