Selamlar,
Siz hangi modeli diğerlerinden daha çok beğeniyorsunuz ve neden?
En iyi iPhone modeli hangisi?
5s
6s
7
8
X
Xs
11
12
Daha önce 6S vardı şimdi X var. X'ten baya memnunum.