• 23-04-2021, 20:21:32
    #1
    Dostlar , iPhone 6 iCloud açabilen var mı? Uygun fiyat ve online olması tercihimdir.

    Edit: kutu fatura yok.
  • 23-04-2021, 20:22:39
    #2
    Fatura yoksa açılmıyor diye biliyorum hiç bir türlü. Fatura varsa apple destek ile açtırabilirsiniz.
  • 23-04-2021, 20:25:18
    #3
    Fatura veya kutu varsa apple müşteri hizmetlerinden yardımcı oluyorlar. İkisi de yok diyorsanız daha önceden R10' da bir kaç kişinin de böyle bir sorunu olmuştu açabilenler vardı.
  • 26-04-2021, 20:26:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    denenmemişse 480 olur