• 22-03-2021, 00:41:49
    #1
    Merhaba,
    Heryeri aradım bulamadım, internette bazı videolarda görmüştüm, ekranın sağından solundan geri ve ileri yapma aşağıdan çekme, uygulamalar arası geçiş gibi home butonu kullanmaksızın hareketler var mı?
    Teşekkürler.
  • 22-03-2021, 00:46:13
    #2
    X'deki gibi diyorsanız yok sanırım.
  • 11-04-2021, 14:52:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    var usta arka falan tıklatınca ss alma falan var bende ki 8 plus ta açık