Merhaba,
Heryeri aradım bulamadım, internette bazı videolarda görmüştüm, ekranın sağından solundan geri ve ileri yapma aşağıdan çekme, uygulamalar arası geçiş gibi home butonu kullanmaksızın hareketler var mı?
Teşekkürler.