• 14-02-2021, 02:34:15
    #1
    Elimde bir adet iphone 7 var ve yurtdışı bazı kişiler geçici 3 aylık kayıt yapabileceklerini söylüyorlar lütfen yardımcı olun bunu yaptıran, kullanan var mı?
  • 14-02-2021, 02:56:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Valla bende 2 gün önce 12 pro max aldım hocam bir hattı aktif ettim 4 ay kullanım sürem var 15 gün kala götürecem 4 ay daha uzatılıyormuş öyle yapacam tam bilmiyorum.
  • 14-02-2021, 03:01:52
    #3
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bende 2 gün önce 12 pro max aldım hocam bir hattı aktif ettim 4 ay kullanım sürem var 15 gün kala götürecem 4 ay daha uzatılıyormuş öyle yapacam tam bilmiyorum.
    Yani hocam çevrende kullanan var mı veya sorduğun yapan yerler var mı varsa bana pm den yazabilir misin
  • 17-03-2021, 21:17:23
    #4
    OkanBugra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde bir adet iphone 7 var ve yurtdışı bazı kişiler geçici 3 aylık kayıt yapabileceklerini söylüyorlar lütfen yardımcı olun bunu yaptıran, kullanan var mı?
    4-6 ay arası kayıt oluyor geçiçi fiyat 400
  • 15-07-2021, 23:53:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    2 aylik kayit 70 olur