• 04-11-2020, 11:27:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar. iPhone 5Si kurtarma moduna alamıyorum. Ne yaparsam yapayım telefon normal açılıyor. Şifresini unuttum giriş yapamıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim
  • 04-11-2020, 12:52:39
    #2
    Tuşlara doğru basmıyor olabilirsiniz Apple destek'ten yardım alınız.