İphone XR kullanıp memnun olan var mı sizce xr alınırmı artı ve eksi yönleri nelerdir.
Çektiğiniz en iyi fotoğrafı da gönderebiliröisiniz
İphone XR Kullananlar içeri
3
●102
- 19-10-2020, 10:57:33
- 19-10-2020, 11:39:44XR kullanmaktayım. Gayet memnunum. Tek kamera olması bakma işlevi önemli. Kullandığım Çift kameralı olsun illa dersen İphone 11 alabilirsin. İphone 11 de XR gibi ucuz modeldir aslında. Apple ın çıkarma amacı odur. İphone X veya XS vs almanı tavsiye etmem. Onlarda Apple ın face id ilk telefonları olduğu için kronik sorunlar oluyor. Bide güncelleme sayısı az alacak. Tavsiyem İphone XR ve üzeri.