• 23-07-2020, 23:39:31
    #1
    Merhaba,
    Elimde bulunan bu tablet ios 9.3.5 babam kullanıyor okey oynadığı için sürüm desteklemiyor.Bunu nasıl versiyon yükseltebilirim.Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
  • 23-07-2020, 23:45:27
    #2
    9.3.5 phoenix ile jailbreak yapılabiliyor.
    How to ipad 9.3.5 jailbreak diye aratın hocam youtubede bir sürü video çıkar önünüze
  • 23-07-2020, 23:46:36
    #3
    CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9.3.5 phoenix ile jailbreak yapılabiliyor.
    How to ipad 9.3.5 jailbreak diye aratın hocam youtubede bir sürü video çıkar önünüze
    hocam 32 bit mi benim 64 bit mi onu anlamadım internette bulamadım ne olduğunu nedir sizce ?
  • 23-07-2020, 23:48:41
    #4
    Senator34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 32 bit mi benim 64 bit mi onu anlamadım internette bulamadım ne olduğunu nedir sizce ?
    A1455 2012 cihazı hocam yüksek ihtimal 32 bittir.



    olası bir ters durumda cihazı dfu moduna alıp bu siteden 9.3.5 indirip tekrardan kurabilirsiniz.
    https://ipsw.me/iPad2,5