Merhaba,
Elimde bulunan bu tablet ios 9.3.5 babam kullanıyor okey oynadığı için sürüm desteklemiyor.Bunu nasıl versiyon yükseltebilirim.Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
İpad A1455 Tablet Jailbreak Hakkında
3
●128
- 23-07-2020, 23:46:36hocam 32 bit mi benim 64 bit mi onu anlamadım internette bulamadım ne olduğunu nedir sizce ?CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2020, 23:48:41A1455 2012 cihazı hocam yüksek ihtimal 32 bittir.Senator34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olası bir ters durumda cihazı dfu moduna alıp bu siteden 9.3.5 indirip tekrardan kurabilirsiniz.
https://ipsw.me/iPad2,5