Merhaba arkadaÅŸlar ,
iPhone cihazlarda şebeke yerinde VODAFONETR TURCEKK TURKTELEKOM diye yazıyor ya en üst sol köşede her neyse arkadaşımda falan gördüm.Oraya kendi adını vs. yazmış.Araştırdığımda Jailbreak tarzı birşey yaparak yapılıyormuş iPhonelerde.Bir programla falan yapılıyor mu ? Jailbreak yapmayı düşünmüyorum.Cihaza ne olacağı hakkında bilgim yok ve anlamadığım için cihazımı küçük birşey için çöp etmek istemiyorum.Bilgi sahibi olanlar yardım edebilir mi ?
Teşekkürler
iPhone Şebeke Adı Editleme
9
●434
- 04-08-2019, 16:04:58kaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl oluyor acaba? - 04-08-2019, 16:05:57Aynen hocam TT de uygulamadan yapılıyor ama TT li değilim maalesef ki JB muhabbetine de anlamadığım için bulaşmak istemiyorum.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TURKCELL Değilim hocam Vodafone liyimkaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam Tutuapp ' i biliyorum ama hangi programı indirmem gerekiyor oradan ?re_cox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-08-2019, 16:07:06app storeden upcall indir turkcelli isen oluyor sanırım yanlışda biliyor olabilirim ben turkcellyim şuanda bende var indir uygulamayı ayarlarda operatör ismi yazar onu değiştir kendi adını yap 2 dk içinde oluyorMuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2019, 16:08:14Benim xiaomi mi max 3 var kendi ayarlarında var ismi değiştirebiliyorsun iphone kullanmadım kullanmamda ondan pek bilgim yok şebeke ayarlarına iyi bak onunda olabilir