Merhaba arkadaşlar ,

iPhone cihazlarda şebeke yerinde VODAFONETR TURCEKK TURKTELEKOM diye yazıyor ya en üst sol köşede her neyse arkadaşımda falan gördüm.Oraya kendi adını vs. yazmış.Araştırdığımda Jailbreak tarzı birşey yaparak yapılıyormuş iPhonelerde.Bir programla falan yapılıyor mu ? Jailbreak yapmayı düşünmüyorum.Cihaza ne olacağı hakkında bilgim yok ve anlamadığım için cihazımı küçük birşey için çöp etmek istemiyorum.Bilgi sahibi olanlar yardım edebilir mi ?

Teşekkürler