Şuanda ben Huawei mate 10 pro kullanıyorum ve gerçekten harika bir telefon eğer 2.el sağlam ve temiz bulursanız alabilirsiniz.
Not : Daha önce iPhone 8 plus kullanıyordum ve onu satıp bu telefonu aldım yıllardır iPhone-Samsung arası telefonu değiştirip duruyordum bende birazda telefon değiştirme hastalığı var o yüzden değiştiriyorum sürekli ama bu telefonda sabit kalacağımı düşünüyorum çünkü gerçekten her konuda muazzam bir telefon.