• 29-10-2017, 00:42:53
    #10
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gün webtekno'da görmüştüm. https://www.amerikapaketim.com/how-t...ource=webtekno bu siteyi inceleyebilirsin.
    İlgii konu da şu. http://www.webtekno.com/iphone-x-u-b...iz-h35052.html
    param olsa burdan sipariş verirdim ben. bi inceleyin bence buradan alabileceğinizi düşünüyorum
    telefonun gümrükten geçeceğini zannetmiyorum yıllardır Atatürk havalimanı gümrük müdürlüğünde çalısıyorum kuryeleri ayırırken muane alanında şahit oldum tek tek bakılıyor ürünlere farklı bir yöntem vardır.
  • 29-10-2017, 10:58:30
    #11
    Ekip arkadaşımızda iphone x arayışı içerisinde.

    Takipteyiz.
  • 07-11-2017, 16:39:02
    #12
    AppleFoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Yurtdışından mümkünse kapalı kutu veya sadece gümrük işlemleri için kutusu açılmış Uzay Grisi iPhone X 64GB arayışındayım. 3 Kasım'dan itibaren iPhone X alacak ve satış yapacak olanların fiyat tekliflerini bekliyorum.
    iPhone X'in ABD'de vergiler hariç 999 dolar, vergiler dahil ortalama 1098 dolar olduğunu biliyorum. Almanya'da da 1.149 euro olduğunu biliyorum. Bu nedenle Almanya veya diğer avrupa cihazları ile ilgilenmiyorum. Çünkü neredeyse Türkiye fiyatına yakın bir fiyat oluşuyor ancak ABD cihazları ile ilgileniyorum.
    Elbetteki kar payınız olacak ancak öyle afaki kar payları ile gelecek tekliflere şimdiden kapalıyım. Tutupta 4.200 TL'ye satın aldığınız cihazı 5.200 TL'ye satmaya kalkmayın lütfen.
    Amerika yerine Arabistan'dan yardımcı olabilirim. Fiyatlar ve satış koşulları için buradan irtibata geçebilirsin.
  • 25-11-2017, 10:26:19
    #13
    2 Aralıkta frankfurt a gidiyorum. Dönüş 10 aralık.
    isteyen olursa küçük bir komisyonla yardımcı olabilirim.