• 13-10-2017, 16:40:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar.. İphone'da imzaya logo eklemek istiyorum ama şöyle problemlerim var. Logoyu kopyalıyorum imzaya yapıştırıyorum logo gözüküyor ama imza bölümünü kapatıp açınca logo kayboluyor ve ufak bir boş kutucuk şeklinde gözüküyor.. Mail gönderdiğimdede logo imzada gözükmüyor. Umarım anlatabilmişimdir.
    Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 13-10-2017, 16:53:57
    #2
    nerenin imzasina yuklemek istiyorsun tam olarak? email adresinin mi?
  • 13-10-2017, 16:56:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    cgroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerenin imzasina yuklemek istiyorsun tam olarak? email adresinin mi?
    Ayarlar / Mail / İmza bölümünden eklemek istiyorum.