• 20-03-2015, 11:40:35
    #1
    qLd
    Misafir
    arkadaşlar öyle kurcalarken açtım bu lanet şeyi, kapatamıyorum. şimdi telefonun ekran simsiyah. ekran görüntüsü alma tuşlarına basıyorum ekran görünüyor, napacam nasıl iptal edicem bu belayı sinirlerim bozuldu sabah sabah ya

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:40:35 -->-> Daha önceki mesaj 11:34:23 --

    parolayıda giremiyorum parmak izinide kabul etmiyor offfff lanet olsun ya
  • 28-03-2015, 17:52:33
    #2
    Ayarlar/Genel/Erisebilirlik/Voiceover burdan kapatabilirsin