arkadaşlar öyle kurcalarken açtım bu lanet şeyi, kapatamıyorum. şimdi telefonun ekran simsiyah. ekran görüntüsü alma tuşlarına basıyorum ekran görünüyor, napacam nasıl iptal edicem bu belayı sinirlerim bozuldu sabah sabah ya

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:40:35 -->-> Daha önceki mesaj 11:34:23 --
parolayıda giremiyorum parmak izinide kabul etmiyor offfff lanet olsun ya