• 11-03-2015, 20:18:15
    #1
    Öğleden beridir girmeye çalışıyorum, Bendemi sorun var diye meğer genel bi sorunmuş facede millet telefonalarına reset bile atmaya başlamış

    https://www.apple.com/support/systemstatus/

    Sakin olun arkanıza yaslanın ve bekleyin sorun bi sizde değil tüm dünyada
  • 11-03-2015, 20:31:57
    #2
    bugün ip6 aldım , önce ios 8.2 update yaptım , sıra geldi programları kurmaya ama ne yazık ki apple store cuff oldu
  • 11-03-2015, 20:48:27
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet bende telefonu 8.2 ye güncelleyeyim diye işi gücü bıraktım oturdum, yedek alacaktım lanet olasıca itunesın patlayacağı tutmuş.
  • 11-03-2015, 20:56:32
    #4
    Geceye kadar düzelir inşallah çok sıkıcı oldu artık.
  • 11-03-2015, 22:44:45
    #5
    düzeldi sonunda
  • 11-03-2015, 22:59:50
    #6
    sonunda
  • 11-03-2015, 23:48:07
    #7
    Sikinti yok Tim Cook calisiyor