• 08-11-2014, 23:32:14
    #10
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu akşam saat 7'de apple center akasyadaydım. Yanımdaki adam iphone 6'nın ekranını kırmış yetkili servis 1.000 TL istemiş karşılığında sıfır telefon veriyormuş. 200 TL'ye ise apple center da yapıyorlar bugün bizzat şahit oldum. Adam da 2 aylık telefon 200 TL verir yaptırırım dedi ve yaptırdı ..
    arkadaşla konuştum zorlu center da değişim yada ekran değişimi için götürecek bakalım ne olacak
  • 11-11-2014, 13:13:35
    #11
    Platin üye
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben Ankara'dayım.

    Bir arkadaşım götürse benim yerime olur mu?

    Zorluya ulaşacak teli bulamadım.

    Bugün telefonda beyaz ekran üzerinde siyah elma işareti kaldı. Hiçbir işlem yapamıyorum. Öyle kaldı.
    (00800 448 829 873) Ücretsiz Hat
    Sabit Hattan bu numarayı arayın. Yardımcı olurlar.
  • 11-11-2014, 18:58:00
    #12
    herkese faydalı olacak bir yol gösterdiğiniz için tşk ediyorum @sinnerxx;
  • 14-11-2014, 15:10:19
    #13
    Apple zorlu ve akasya storelerden genius randeuvu almak çok zor.

    5 gündüz aralıksız 00.00 da deniyorum ama randevu halen dolu diyor

    ekran için dışarıda 170 tl ye buldum
    teleservice garantisi ile 300-350 tl arası
    duyduğum apple garantisi ile 450 tl civarı bir bedel çıkıyor

    bu randevuyu nasıl alacağız?
  • 17-11-2014, 16:09:09
    #14
    Arkadaşlar bugün arkadaşım garantimiz olan Teleservice verdi telefonu. Aldığı cevap ve yaşadığı olay aşağıdadır. Böyle bir saçmalık olmaz. Şimdi ne yapayım sizce?

    Dostum şok içindeyim, servise vermiştim telefonu, tanıdığada söyledim aldılar içeri, çekmiyodu cevap veremedim. Durum şu , geldi adamlar kullanıcı hatası dediler tamam dedim, yapın neyse parası ödeyeceğim, yan tuş ve ısınma sorununuda söyledim.
    Neyse geldiler tamir yapılmıyor, direk değişim veriyor distribütör, ama yaklaşık 1500 lira değişim bedeli istiyor dediler. Saçmalamayın sıfırı o fiyat olurmu dedim, haklısınız ama şuan böyle malesef dediler. Napcam ekran kırık siz parça olarak 10 sene bunu bulundurmak zorundasınız sanayi bakanlığı kanununa istinaden desemde adam yok malesef parça yok tamir olmuyor, distribütörde bu fiyatı istiyor diye tkrarlayınca bende napmalıyız dedim, apple ı deneyin dediler, onlarda değişim verecekler ama belki fiyat daha ucuz olur. Kızdım bağardım çağardım çıktım şikayet edicem sizi diye. Durum bu.
    Her bide bizde yapsaydık ekranı zaten garanti dışık kalacaktı, dışarıda yaptırn, genpada filan varsa dedi ordaki bir eleman.
    Hala şoktayım.
    Apple dan randevudan başka şans kalmadı. Derim.
    Sen ne dersin?