selamlar yaklaşık 1 saattir google felan arıyorum sonuca ulaşamadım.
pc den ipada bir kaç video atacağım. ilk taktığımda eşzamanlama falan yaptım rahatça ipadı buldum.
ikinci taktığımda resimde işaretlediğim yerde ipad sekmesini bi türlü bulamadım
dosya/aygıtlar kısmında da ipadı bi türlü göremedim eşzamanlam yapmak için..
home ve kapama tuşu aracılıgı ile de dfu mod una geçtim. fakat bu hiç işime yaramadı.. ilk denediğim şekilde direkt ipadın tüm uygulamalarını görüp vlc playerin içine videoları atarak, vlc nin içibnden videoları yönetiyordum.
yardımcı olabilecek var mı çözüm konusunda?