Apple İ Phone 64 GB 4S kullanıcısıyım.
Çok özür dileyerek bir soru sormak istiyorum.
Telefonum çok normal diyorsunuz !
Benim anlamadığım bir şey İOS 7 veya 7.01 güncellemesi sonrası telefonunuzda yavaslama olmadı mı ?
Olmadı ise çok anormal bir durum binlerce İPhone kullanıcısı veya milyonlarca kullanıcı 4S için İOS7 güncellemesi aldığında telefonunun Nokia nın C serisi telefonları gibi (Symbian) aşırı yavaslaması hakkında mailler yağdırdı Apple'a.
Bu durumun sizde hiç yaşanmaması aksine hızlı olması çok enteresan.
iOS7'yi şu ana kadar hep beğendim 4S kullanıyorum hiç zorlamadı telefonumu. 4S kullananlar 4 kullanıyormuş gibi yorum yazmış. iOS8 de oldukça güzel hoşuma gitti. iOS6'da kalanlar, hiç olmazsa telefon konusunda gelenekçi değil yenilikçi olun biraz.