Apple İ Phone 64 GB 4S kullanıcısıyım.
Çok özür dileyerek bir soru sormak istiyorum.
Telefonum çok normal diyorsunuz !
Benim anlamadığım bir şey İOS 7 veya 7.01 güncellemesi sonrası telefonunuzda yavaslama olmadı mı ?
Olmadı ise çok anormal bir durum binlerce İPhone kullanıcısı veya milyonlarca kullanıcı 4S için İOS7 güncellemesi aldığında telefonunun Nokia nın C serisi telefonları gibi (Symbian) aşırı yavaslaması hakkında mailler yağdırdı Apple'a.
Bu durumun sizde hiç yaşanmaması aksine hızlı olması çok enteresan.

EfendiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iOS7'yi şu ana kadar hep beğendim 4S kullanıyorum hiç zorlamadı telefonumu. 4S kullananlar 4 kullanıyormuş gibi yorum yazmış. iOS8 de oldukça güzel hoşuma gitti. iOS6'da kalanlar, hiç olmazsa telefon konusunda gelenekçi değil yenilikçi olun biraz.