• 17-09-2014, 17:32:05
    #19
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım ? Android telefonların bir süre sonra ne kadar kasma , donma yaptığı ortada. Apple'in hiç bir telefonunda bilgisayarında tabletinde en küçük bir donma problemi ile karşılaşmazsınız.
    +1 android cihazlar boşuna o kadar ram ve işlemci kullanmıyor, bir süre sonra aşırı derecede kasılma sorunlar oluyor. Güncellemeyi sabırsızlıkla bekliyoruz bu arada
  • 17-09-2014, 19:41:36
    #20
    iOS 8 gelen var mı? Bende henüz yok yam 20:00 da mı gelecek?


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
  • 17-09-2014, 19:43:41
    #21
    Üyeliği durduruldu
    İpad mini kullanıyorum daha güncelleme gelmedi
  • 17-09-2014, 19:53:31
    #22
    Merakla bekliyorum. Bakalım Apple bu kez neler yapmış Teşekkürler.
  • 17-09-2014, 19:58:52
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Iphone 4 güncellenmiyor ;((
  • 17-09-2014, 20:05:42
    #24
    geldi mi arkadaslar ?
  • 17-09-2014, 20:06:27
    #25
    Apple İ Phone 64 GB 4S kullanıcısıyım.
    Çok özür dileyerek bir soru sormak istiyorum.
    Telefonum çok normal diyorsunuz !
    Benim anlamadığım bir şey İOS 7 veya 7.01 güncellemesi sonrası telefonunuzda yavaslama olmadı mı ?
    Olmadı ise çok anormal bir durum binlerce İPhone kullanıcısı veya milyonlarca kullanıcı 4S için İOS7 güncellemesi aldığında telefonunun Nokia nın C serisi telefonları gibi (Symbian) aşırı yavaslaması hakkında mailler yağdırdı Apple'a.
    Bu durumun sizde hiç yaşanmaması aksine hızlı olması çok enteresan.

    EfendiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iOS7'yi şu ana kadar hep beğendim 4S kullanıyorum hiç zorlamadı telefonumu. 4S kullananlar 4 kullanıyormuş gibi yorum yazmış. iOS8 de oldukça güzel hoşuma gitti. iOS6'da kalanlar, hiç olmazsa telefon konusunda gelenekçi değil yenilikçi olun biraz.
  • 17-09-2014, 20:08:10
    #26
    bende de 4s var hocam ama yeni aldim 2 ay oldu 7.1 var 7.1.2 guncellemedim ve gayet hizli
  • 17-09-2014, 20:18:09
    #27
    iOS 8 geldi. 957 MB YÜKLEYEBİLİRSİNİZ.


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk