Apple, eski iPhone kullanıcılarının başka işletim sistemli(Android,Windows Phone) telefonlara geçmesiyle oluşan iMessage üzerinden gönderilen mesajların alınamaması sorununa çözüm getiriyor.

Bu haftasonu ortaya çıkan bilgiye göre Apple, sorunla ilgili bir davayla karşı karşıya kalmış. iMessage üzerinden mesaj gönderildiğinde mesajın "iletildiğinin" söylenmesi, ancak aslında alıcısına ulaşmaması, Apple'ın başını ağrıtmış olsa gerek. Ancak Apple tüm bu sorunu ortadan kaldırdığını , bir sonraki güncellemeyle beraber yayınlanacağını bildirdi.

Bir diğer geçici çözüm ise , iOS dışındaki işletim sistemini kullanıcak arkadaşlar geçmeden önce iMessage özelliğini devredışı bırakıp öyle geçiş yapmaları olacaktır.