• 27-03-2014, 13:11:06
    #1
    Apple'ın basına sızdırıldığı için 17 çalışanına mal olan iphone 6 Air tasarımı;
  • 29-03-2014, 07:58:29
    #2
    iPhone kullanicisi olarak tasarim kotu. Artik FullHD retina ekran ve boyutu buyumeli
  • 29-03-2014, 08:17:28
    #3
    Çok iyi 5 lira olsun yine alırım bunu

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-03-2014, 08:23:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu şekilde bir görünüm olacağını düşünmüyorum.
  • 29-03-2014, 08:30:17
    #5
    kırılır bu ya
  • 29-03-2014, 08:56:50
    #6
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kırılır bu ya
    harbiden he yanlışlıkla koltukdayken üzerine oturduğunu düşün gitti telefon artık fiyatıda 4 bin 5 bin olur herhalde iphone 6nın
  • 29-03-2014, 09:12:26
    #7
    bence çok dayanıksız olur.
  • 29-03-2014, 09:14:27
    #8
    gerçek değil gibi

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-03-2014, 11:24:58
    #9
    banada çok nazik gibi geldi ve fiyatı 3 bin liranın altında olmaz herhalde.