• 16-11-2013, 05:01:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Apple; iPhone, iPad ve iPod Touch kullanıcıları için iOS 7.0.4 ü yayımladı. Gözünüze çarpan birşey olduğunda bu başlık adı altında yazalimki neler değiştiğini görebilelim.
  • 19-11-2013, 04:41:43
    #2
    Sarj suresi kisalmis. Cihaz kapaliyken sarja takinca cihaz aciliyor ( Daha once boylemiydi bana denk gelmedi )


    Tapatalk ile gönderildi
  • 19-11-2013, 07:16:44
    #3
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarj suresi kisalmis. Cihaz kapaliyken sarja takinca cihaz aciliyor ( Daha once boylemiydi bana denk gelmedi )


    Tapatalk ile gönderildi
    Sarj %5 oldugunda aciliyordi

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 19-11-2013, 09:22:11
    #4
    apple dan yapılan açıklamaya göre Facetime da sorun yaşayanlar için iyileştirmeler yapılmış, güvenlik ile ilgili geliştirmeler yapılmış, kullanıcı adı ve şifre girilmeden program indirilebiliyor bilgisi dahilinde düzeltmeler yapılmış..
  • 19-11-2013, 16:05:58
    #5
    Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarj %5 oldugunda aciliyordi
    gecen gün Kızla Bir Sürü Kavga ettim %5 i beklemek için
  • 19-11-2013, 16:30:42
    #6
    OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gecen gün Kızla Bir Sürü Kavga ettim %5 i beklemek için
    şarj süresi yüzüne iphone almak istemiyorum ya.. Şu an 5S kullanan kişilere ufak bir sorum war? Wifi açıkken full şarj ne kadar süre gidiyor?
  • 19-11-2013, 19:09:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ya benim telefonda bir anormallik var. iphone 5 ve 5S var. İki telefonda 7/24 sürekli açık. Günlük ortalama 1 - 2 saat arası telefon görüşmesi yapıyorum. 3G sürekli açık. Haricinde dokunmadığım zaman, şarjı 5nci gün bitiyor. Lakin 1 oyun oynayım. 2 face laklak edeim. Whatsapp dan yazışma yapayım 12 saat gitmiyor
  • 17-12-2013, 11:51:50
    #8
    Telefonla sürekli haşır neşir olduğumda full sarjla 3-4 saat gibi bir sürede gidiyor ama normal kullanımda akşama kadar %40 şarjla eve gidiyorum apple ın bu özelliğini sevdim android de iken cebinde duran telefonun sarjı bitiyordu