Apple iOS 7.0.4 Güncellemesi
7
●695
- 19-11-2013, 07:16:44Sarj %5 oldugunda aciliyordiKungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi - 19-11-2013, 16:05:58gecen gün Kızla Bir Sürü Kavga ettim %5 i beklemek içinWorlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2013, 16:30:42OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şarj süresi yüzüne iphone almak istemiyorum ya.. Şu an 5S kullanan kişilere ufak bir sorum war? Wifi açıkken full şarj ne kadar süre gidiyor?
- 19-11-2013, 19:09:58Üyeliği durdurulduYa benim telefonda bir anormallik var. iphone 5 ve 5S var. İki telefonda 7/24 sürekli açık. Günlük ortalama 1 - 2 saat arası telefon görüşmesi yapıyorum. 3G sürekli açık. Haricinde dokunmadığım zaman, şarjı 5nci gün bitiyor. Lakin
1 oyun oynayım. 2 face laklak edeim. Whatsapp dan yazışma yapayım 12 saat gitmiyor
şarj süresi yüzüne iphone almak istemiyorum ya.. Şu an 5S kullanan kişilere ufak bir sorum war? Wifi açıkken full şarj ne kadar süre gidiyor?