• 04-09-2013, 22:13:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar iPhone'u tv ye nasıl,neyle bağlarız..?

    iPhone da olan uygulamadan izlediğim birşeyi TV'ye aktararak izlemek istiyorum. Nasıl yaparım.
  • 04-09-2013, 22:28:36
    #2
    Apple tv alabilirsiniz.

    Alinti:"Ayrıca, AirPlay'i kullanarak TV'nizde iOS aygıtlarınızdaki içerikleri de oynatabilirsiniz"



    Eger uygulamada video izliyorsaniz, hdmi donusturucu kablo alip kullanabilirsiniz.

    iphone5 tapatalk ile gönderildi.
  • 04-09-2013, 22:49:27
    #3
    Evet uygulamadan izlyeceğim. DSMART ve LİGTV uygulamalarında maçları iPhone yerine LED tv ye bağlayayım diyorum HDMI kabloyla uygulamadaki görüntüyü ekrana aktarabilirsem çok güzel