iPhone ' u TV'ye bağlama ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iPhone ' u TV'ye bağlama ?
2
●
3.571
R10.net
Mobil Dünyası
Akıllı Telefonlar & Tablet
Apple iPad ve iPhone
iPhone ' u TV'ye bağlama ?
04-09-2013, 22:13:40
#1
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar iPhone'u tv ye nasıl,neyle bağlarız..?
iPhone da olan uygulamadan izlediğim birşeyi TV'ye aktararak izlemek istiyorum. Nasıl yaparım.
04-09-2013, 22:28:36
#2
halukunal
Apple tv alabilirsiniz.
Alinti:"Ayrıca, AirPlay'i kullanarak TV'nizde iOS aygıtlarınızdaki içerikleri de oynatabilirsiniz"
Eger uygulamada video izliyorsaniz, hdmi donusturucu kablo alip kullanabilirsiniz.
iphone5 tapatalk ile gönderildi.
04-09-2013, 22:49:27
#3
Jason
Evet uygulamadan izlyeceğim. DSMART ve LİGTV uygulamalarında maçları iPhone yerine LED tv ye bağlayayım diyorum HDMI kabloyla uygulamadaki görüntüyü ekrana aktarabilirsem çok güzel
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler