iphone daki İşcep i kullanamıyorum
2
●1.235
- 07-08-2013, 20:27:53oraya ikinci bölümde girdiğimiz 6 haneli şifreyi gireceksinFeYSuMMeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2013, 20:38:15Üyeliği durdurulduvay anasını nasıl da aklıma gelmedi çok sağolasın kardeşim.kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle