• 02-08-2013, 16:25:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Drinkeer - Bir mekanda birşey içiyorsan onu belirtiyorsun. Atıyorum Los Amigos'ta Kola içiyorum.
    Makinist - Şehirleri, mekanları tanımanı sağlar.
    Foursquare - Check-in muhabbeti için yapılan bir uygulama. Çoğu kişi kullanıyor artık 4square, check-in yapıp mayor falan olabiliyorsun mekanlarda. Gittiğin mekanda olan kişileri görebiliyosun v.s
  • 15-08-2013, 13:54:15
    #11
    O Makinist değil Mekanist hocam
  • 17-08-2013, 00:12:53
    #12
    Omegle - Chatroulette tarzı fakat telefondakinde kamera yok sadece yazışabilirsin
    Wechat - Sallayarak veya etrafındakilere bakarak arkadaş edinebilirsin
    Line - Wechat tarzı aynı işi görüyor
    Snapchat* - En fazla 10 saniye için fotoğraf çekip gönderebilirsin arkadaşına, fotoğraflı chat diyebiliriz. Fotoğrafın üzerine el yazısı veya normal text yazabilirsin.

    * Bu uygulama gerçekten şahane. Eğer karşıdaki ekran alıntısı yaparsa size haber veriyor veya tam tersi ona haber ediyor siz alırsanız. Bir fotoğrafı 10 saniyeliğine yollarsanız sadece 10 saniye izleyebilir karşıdaki. Bir daha asla bakamaz
  • 17-08-2013, 00:15:21
    #13
    facebook ve whatsapp dışında hiç bişi yüklemedim. ilk gün ki gibi telefon
  • 25-08-2013, 14:12:40
    #14
    Shazam, mekanist, tapatalk, snapseed iphone da olması gereken programlar bence.
  • 05-09-2013, 05:57:56
    #15
    Walla arkadaşlar cidden iş yapabilecek programlar...