• 09-11-2010, 23:20:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kaspersky'ın düzenlediği yarışmadan kazandığım Kaspersky Internet Security 2011 Lisansını satıyorum..

    Kullanılmaya başladığı andan itibaren 1 yıl(1 PC) geçerlidir..

    10$ Paypal

    Not:Lisans legaldir.İlk ve tek kullanan siz olacaksınız..
  • 09-11-2010, 23:21:53
    #2
    Misafir
    herosaint adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaspersky'ın düzenlediği yarışmadan kazandığım Kaspersky Internet Security 2011 Lisansını satıyorum..

    Kullanılmaya başladığı andan itibaren 1 yıl geçerlidir..

    10$ Paypal
    Alabilirim fakat önce lisans sonra ücret?
  • 09-11-2010, 23:23:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sahindag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alabilirim fakat önce lisans sonra ücret?
    pm...
  • 09-11-2010, 23:25:20
    #4
    hangi yarışmasından kazandınız lisansı?
  • 09-11-2010, 23:26:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi yarışmasından kazandınız lisansı?
    Twitter yarışması..

    http://twitter.com/kasperskyTR
  • 10-11-2010, 19:52:15
    #6
    lisans satişi hayla devam ediyormu
  • 10-11-2010, 22:06:07
    #7
    herosaint adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter yarışması..

    http://twitter.com/kasperskyTR
    sende mi hocam ben sattım burda , hayırlı satışlar sana da
  • 14-11-2010, 17:21:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    OzgurUlupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisans satişi hayla devam ediyormu
    devam ediyor..
  • 16-11-2010, 13:01:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    satılmıştır..