• 20-10-2012, 18:14:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi gunler
    arkadaslik siteme iphone uygulamasi yaptirmak istiyorum ilgilenenlerin referanslariyla pm lerini bekliyorum.
  • 21-10-2012, 01:26:22
    #2
    pm gönderildi
  • 25-10-2012, 19:58:59
    #3
    Pm gönderildi
  • 29-10-2012, 00:41:35
    #4
    Detaylı özel mesaj alabilir miyim, kolay gelsin.
  • 29-11-2012, 17:55:54
    #5
    Detaylı özel mesaj alabilir miyim, sisteminizin webserviside yazılacakmı? vb.