• 11-08-2012, 15:30:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    iOS uygulama geliştirebilmek için Snow Leopard veya Lion işletim sistemine sahip bir Macbook Air veya Macbook Pro sahibi olmanız gerekmektedir.

    Windows işletim sistemi kullananlar sistemlerine sanallaştırma yolu ile Hackintosh kurarakda uygulama geliştirebilirler.

    iOS SDK Nedir ? Nasıl Developer Olunur ?

    Apple'ın Ekim 2007 de yayınladığı iOS işletim sistemi kullanan cihazlar için uygulama geliştirme araç kitidir.

    Developer hesabı oluşturup Xcode kitini indirmek ücretsizdir.Ancak uygulamanızı gerçek bir cihazda denemek istiyorsanız ve AppStore da yayınlamak istiyorsanız yıllık 99$ ödemeniz gerekiyor.

    Developer hesabı oluşturmak için aşağıdaki bağlantıyı takip edebilirsiniz.

    https://developer.apple.com/programs/register/

    Xcode indirmek içinse developer hesabınızdan giriş yaptıktan sonra

    https://developer.apple.com/xcode/index.php

    adresinden indirme işleminizi başlatabilirsiniz.
  • 02-02-2013, 17:47:41
    #2
    osx lion 10.8.2 olması gerekiyormu xcode 4.6 çıktı son versiyonla başlamak daha keyifli olurmu.