Merhabalar arkadaşlar hesap açtık fakat ödeme kısmında her ne denediysek bir türlü kartlarımızı kabul etmedi, visa, mastercard, troy, kredi kartı banka kartı ne varsa denedik. 10 15 tane kart denedik hiçbiri kabul edilmedi.
Bu kısımda bu sorunu geçmenin bir yöntemi var mı?
Apple Developer Ödeme Hatası
1
●108
