• 20-04-2025, 10:05:51
    #1
    Merhaba kolay gelsin macos kurdum sorunsuz vmware tools vs de kurdum bilgisayar internete bağlı diyor ama giriş yapmıyor
    sorunu nasıl çözebiliirm



  • 20-04-2025, 10:28:34
    #2
    wmware de ağ ayarlarını yapılandırmanız lazım hocam
  • 20-04-2025, 11:18:12
    #3
    Kurulum yaparken ekstra bir ayar ile düzenleme yapmadıysanız internetin bağlı olması gerekir. Vmx dosyası üzerinden değişiklik yaptınız mı? Birde wifi bağlı mı? Bir ayar var whatsapp varsa gösterebilrim.
  • 20-04-2025, 11:35:06
    #4
    Buyrunefenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulum yaparken ekstra bir ayar ile düzenleme yapmadıysanız internetin bağlı olması gerekir. Vmx dosyası üzerinden değişiklik yaptınız mı? Birde wifi bağlı mı? Bir ayar var whatsapp varsa gösterebilrim.
    vmx üzerinde ayarlar yaptım , yine olmadı wpp gönderdim