• 15-02-2025, 19:19:56
    #1
    Merhaba ,

    ios için hesap kurmaya çalıştığım da böyle bir hata alıyorum.

    nedendir bilgisi olan varmı arkadaşlar.
  • 15-02-2025, 19:23:25
    #2
    Kurumsal Üye
    iletişim formu var oraya numaranı bırak direk seni ararlar iş saatleri içinde anında arıyorlar
    Aramadan işlem yapılmıyor diye biliyorum İngilizce bilen birisi şart türkçe bilen yok arayan ekipte
  • 16-02-2025, 22:19:59
    #3
    10 gündür sunucular kapalı ne zaman açılır bilinmez.
  • 16-02-2025, 22:30:38
    #4
    Hocam hesap satın almak mantıklı mı ileride bir problem oluşturur mu başkasının hesabına satın alıp uygulama yüklemek
  • 16-02-2025, 22:40:15
    #5
    şu an gerçekten sorunlular, benim developer hesabı 10 ocakta bitiyordu, ödemeyi yaptım, 10 şubat oldu, yine abonelik doldu dedi, ödeme yapmaya çalışıyorum, zaten abonesiniz diyor, ama appstore connect de abonelik süresi doldu diyor, uygulamalar askıda, 2-3 kez telefonla konuştuk, 2. görüşmede çağrıya senior dahil oldu bir tane, o da çözemedi, diyorum ki eğer sorun ödeme kaynaklıysa ben tekrar ödeme yapmaya razıyım, olmaz diyor, maille destek zaten aşırı uzun süre alıyor, telefonla destekleri sadece ingilizce, en hızlı çözüm telefonla oluyor, sistemleri mi çöktü ne olduysa şu an çözüm bulamıyorlar