şu an gerçekten sorunlular, benim developer hesabı 10 ocakta bitiyordu, ödemeyi yaptım, 10 şubat oldu, yine abonelik doldu dedi, ödeme yapmaya çalışıyorum, zaten abonesiniz diyor, ama appstore connect de abonelik süresi doldu diyor, uygulamalar askıda, 2-3 kez telefonla konuştuk, 2. görüşmede çağrıya senior dahil oldu bir tane, o da çözemedi, diyorum ki eğer sorun ödeme kaynaklıysa ben tekrar ödeme yapmaya razıyım, olmaz diyor, maille destek zaten aşırı uzun süre alıyor, telefonla destekleri sadece ingilizce, en hızlı çözüm telefonla oluyor, sistemleri mi çöktü ne olduysa şu an çözüm bulamıyorlar