merhabalar
öncelikle macim 12.3 monterey xcode 13.3 yükledim iphone telim ise iphone x 16.0.2

sorunlarım :

1: flutter kullanarak ios projesini xcode a oluşturdum fakat kablo ile cihazı bağlayıp xcode da cihazı seçtiğimde xcode device sports klasörüne 16.0 klasörünü oluşturup githubdan indirdiğim imza dosyalarını yapıştırmama rağmen failed to prepare device for development uyarısı alıyorum cihazı ve maci defalarca resetledim cihazı device lardan kaldırdım tekrar güven dedim ama iphone numun gizlilik ve güvenlik kısmında developer mode gözükmüyor.

2: xcode projesine normal kullandığım apple account umu girdim archives den ipa almaya çalıştığımda Team is not enrolled in the Apple Developer Program. hatası alıyorum araştırdığımda developer hesabına ihtiyacım olduğunu öğrendim developer hesabı da malum çok pahalı bu yüzden sadece .ipa yı almak için pc me bağlanıp developer hesabını girip .ipa yı aldıkdan sonrada silecek bir arkadaş arıyorum ücreti ile.