iOS emulator var mı?
14
●576
- 04-04-2022, 21:20:18uygulama yüklemem lazım hocam bluestack gibi ücretsiz var mı?Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2022, 21:21:57sanal makineye yüklemek için iso dosyası var mı?Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2022, 21:23:03https://www.browserstack.com/
kullanma fırsatım olmadı ama burada var - 04-04-2022, 21:23:24macos değil hocam. ios iphone nin yazılımıAktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2022, 21:24:42Bunu kurduktan sonra macos içine gelip simulator çalıştıracaksınız. xcode yükleyip uygulamayı test edebilirsiniz.ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanal makine olmadan simulatör kullanmanız mümkün değil. Tam olarak yapmak istediğinizi söylemedikten sonra zor cevap bulursunuz
