macos değil hocam. ios iphone nin yazılımı
Bunu kurduktan sonra macos içine gelip simulator çalıştıracaksınız. xcode yükleyip uygulamayı test edebilirsiniz.
Sanal makine olmadan simulatör kullanmanız mümkün değil. Tam olarak yapmak istediğinizi söylemedikten sonra zor cevap bulursunuz