SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer hocamızın önerdiği olmaz ise bunu deneyeceğim. Diğeri yükleme aşamasında çünkü hocam teşekkürler.
Ben hepsini kullandım, en stabili Microsoft Launcher kurulu LDPlayer.