İyi forumlar, Dart ile ilgili bir kaç sorum olacaktı bilenler yardımcı olabilir mi?
Dart dili ile neler yapılabilir? Yapılabileceklerinin sınırı var mı? Mobil için yeterli bir dil mi?
Flutter & Dart Yeterli Mi?
8
●172
- 08-11-2020, 13:46:56Bitirme projemi Flutter, Dart ile arka planda PHP olacak biçimde tasarlamaya başladım. Bence yapabileceklerinizin sınırı yok. Tavsiye ederim.
- 08-11-2020, 14:36:42Çok teşekkür ederim.QuespY016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani php ne alaka dart biraz açarsanız çok sevinirim.gencmuhendisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Back end düşüncem var aslında bu dil ikisini de yerine getiriyor diye biliyordum, yanlış biliyorum galiba.burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya bide udemyden önerebileceğiniz kurs var mı? - 08-11-2020, 15:15:42Dart ile back-end yapılabiliyormuş özür diliyorum
Genelde NodeJS veya farklı bir dille yapıldığı için Dart hakkında bilgim yoktu. Siz söyledikten sonra araştırıp, fark ettim. Ben JS ile çalışmalarımı sürdürüyorum. Web ve mobil için geliştirme yaptığım için React bu iş için biçilmiş kaftan. MERN yapısında çalışıyorum. JS ile bütün alanlara uygulama yazabiliyorum. Front-End için React, Back-End için NodeJS kullanıyorum. Genelde MERN yapısını kullanıyorum. Eğer yeni başlayacaksanız araştırmanızı tavsiye ederim. Tabi ki tercih meselesi.
Düzenleme Notu: JS ile masaüstü, mobil, oyun, web ve sunucu uygulamaları gerçekleştirebilirsiniz. - 08-11-2020, 15:19:23anladım çok teşekkür ederim araştırıp döndüğünüz için.burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2020, 15:27:56Hocam mobil tasarımı Flutter ile Backend tarafını PHP ile yapıyorumkizilsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde NodeJS veya farklı bir dille yapıldığı için Dart hakkında bilgim yoktu. Siz söyledikten sonra araştırıp, fark ettim. Ben JS ile çalışmalarımı sürdürüyorum. Web ve mobil için geliştirme yaptığım için React bu iş için biçilmiş kaftan. MERN yapısında çalışıyorum. JS ile bütün alanlara uygulama yazabiliyorum. Front-End için React, Back-End için NodeJS kullanıyorum. Genelde MERN yapısını kullanıyorum. Eğer yeni başlayacaksanız araştırmanızı tavsiye ederim. Tabi ki tercih meselesi.