• 27-10-2020, 13:01:42
    #1
    Merhaba, IronSource kullananlar var mı aranızda?

    Bu firmayla ilk kez çalışıyorum ve OfferWall için kullanıyorum ödeme alan var mı daha önce? Güvenilir midir? Verdikleri rakamlar biraz saçma yüksek geldi şüphelendim açıkcası

    Ödemeleri ayın kaçında yapıyorsa kaçında yapıyor?

    Kısacası IronSource'u nasıl bilirsiniz?
  • 27-10-2020, 13:16:22
    #2
    kullanmayı düşünüyorum bu yüzden konu takip
  • 27-10-2020, 18:42:27
    #3
    Ben de kullanmayı düşünüyorum bu yüzden konu takip
  • 27-10-2020, 19:04:27
    #4
    çok geç onaylıyorlar.Belirli bir gösterimden sonra onaylayacağız dediler.En sonunda kaldırdım uygulamadan.
  • 28-10-2020, 13:21:55
    #5
    Gönderim için ücretler de yüksek değil mi? Nasıl ödeme alıyorsunuz ödeme alan birisi yazarsa sevinirim.