• 18-10-2020, 12:53:26
    #1
    Uygulamalarında reklam için appodeal kullanan varmı?
  • 18-10-2020, 18:03:57
    #2
    Ben kullanıyorum
  • 03-11-2020, 14:08:54
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Balyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullanıyorum
    Gelir durumu nasıl ?
  • 03-11-2020, 15:00:32
    #4
    EypCnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelir durumu nasıl ?
    Rusya ağırlıklı oyunumda eCPM 0.28 USD
  • 03-11-2020, 15:38:27
    #5
    Balyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya ağırlıklı oyunumda eCPM 0.28 USD
    Rusya için kaç k gösterimde ortalama 0.28$ CPM aldınız hocam ?

    Ayrıca appodeal de geçiş reklamları sadece video şeklindemi yoksa admob tipi tam sayfa banner tarzı + video reklamlar mı ?
  • 03-11-2020, 15:49:07
    #6
    dellopos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya için kaç k gösterimde ortalama 0.28$ CPM aldınız hocam ?

    Ayrıca appodeal de geçiş reklamları sadece video şeklindemi yoksa admob tipi tam sayfa banner tarzı + video reklamlar mı ?
    Ortalama 50k gösterim. Ancak tıklamalar daha fazla oluyor admoba göre. Tüm reklam birimleri var. Banner hariç diğerlerinde ciddi bir gelir var. Ben size banner ile birlikte olan ortalamasını söyledim. Şöyle raporları göndereyim inceleyin,

    Static Geçiş

    Video Geçiş

    Reward

    Banner
  • 03-11-2020, 16:00:18
    #7
    Oranlar gayet güzelmiş hocam. Static geçiş dediğin sanırım video + tam sayfa banner geçiş reklamı oluyor. Oranları gayet güzelmiş videoyu geçtiğine göre karışık geçişler daha güzel kazandırıyor.
  • 23-11-2020, 22:25:48
    #8
    Balyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama 50k gösterim. Ancak tıklamalar daha fazla oluyor admoba göre. Tüm reklam birimleri var. Banner hariç diğerlerinde ciddi bir gelir var. Ben size banner ile birlikte olan ortalamasını söyledim. Şöyle raporları göndereyim inceleyin,

    Static Geçiş

    Video Geçiş

    Reward

    Banner
    appodeal daki konuyu tam anlamaya çalışıyorum
    bu firma benim admob kodumu alıp kendi paneline ekleyip sadece istatistik takibi mi yapıyordu ?
    yoksa sadece bu firmanın sdk sını ekleyip diğer reklam firmalarında hesap açmadan tek yerden mi ödeme almaktaydık?
    sanki hatırladığım her bir reklam firmasından hesap açıp burada sisteme onların kodlarını girip bu firma da reklam gelrielerine göre ayarlamayı yapıp hangi reklam iyi ücret veriyorsa onun reklamını gösterme üzerine miydi çalışma prensibi?
  • 23-11-2020, 23:29:39
    #9
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    appodeal daki konuyu tam anlamaya çalışıyorum
    bu firma benim admob kodumu alıp kendi paneline ekleyip sadece istatistik takibi mi yapıyordu ?
    yoksa sadece bu firmanın sdk sını ekleyip diğer reklam firmalarında hesap açmadan tek yerden mi ödeme almaktaydık?
    sanki hatırladığım her bir reklam firmasından hesap açıp burada sisteme onların kodlarını girip bu firma da reklam gelrielerine göre ayarlamayı yapıp hangi reklam iyi ücret veriyorsa onun reklamını gösterme üzerine miydi çalışma prensibi?
    Tek sdk ile bünyesinde bulunan tüm reklam firmalarının reklamını gösteriyor. Admob dahil. Admobta ayrı para birikiyor appodealda ayrı.