Arkadaşlar sitemin webview uygulamasını yaptım. Lakin html forum input file kısmı uygulama da çalışmıyor arama yaparak elbet bulabilirim ama bu konularda Türkçe kaynak az olduğundan ve ingilizcem çok iyi olmadığında milyon farklı arama ile aradığıma anca ulaşabiliyorum. O yüzden bilgili arkadaşlar var ise yardımcı olabilir mi?