Beyler uygulmamda abonelik oluşturacağım. yanlız kullanıcının abone olduktan sonra bunu daha sonra kullanıcı uygulmmaya tekrardan girdikten sonra bunu kendisi otomatik olarak algılayıp mı içeriği açıyor..
yoksa ben zorunlu olarak bunu sqlite ile kayıt altına alıp ona göre mi işlem yaptırmalıyım.. ???
android abonelik sistemi yardım
1
●96
- 06-07-2020, 13:14:50Kullanıcı ödeme yaptıysa API ödemenin başarılı olduğuna dair callback verir. Sizden, yapmak istediğiniz olaya göre, kullanıcının satın alım işlemini uzaktaki veritabanına veya cihazın saklama alanına kaydetmeniz beklenir. Aynı kullanıcı farklı bir cihazda aynı google hesabıyla kullanırsa uygulama ödemelerini yine API sayesinde geri yükletebilirsiniz. Ödeme için kullanacağınız api dökümanını detaylı olarak inceler ve örnekler için araştırma yaparsanız, anlayamacağınız bir yapı değil.