Oyunuma IAP ekledim ve eklerken şu kaynağa göre işlemlerimi yaptım.
https://www.youtube.com/watch?v=G2peSMPGffI
https://www.youtube.com/watch?v=G2peSMPGffIHer şey güzel görünüyordu.Unity den run dedim çalıştırdım ve satınalmayı denedim. Unity fake store UI çıktı ve buy dedim işlem gerçekleşti. Daha sonra IOS dan build aldım xcode a geçtim ve simulatorde çalıştırdım, marketi açıp satın al dediğimde "Satın almak istiyor musunuz?" sorusu sormadı ama oyun içi para yüklendi. Her şey çalışıyor diyerek store a yükledim. Yayınlandıktan sonra Store a girip uygulamamı indirdim ve marketteki butonlarıma tıkladığımda satın al penceresinin açılmadığını gördüm. apple store connect den id leri karşılaştırdım ve sattığım 3 eşyanın da id leri doğru. Xcode da IAP da aktif. Bu konuda destek olabilecek var mı acaba?