• 19-06-2020, 10:32:07
    #1
    Merhabalar,
    Oyunuma IAP ekledim ve eklerken şu kaynağa göre işlemlerimi yaptım.

    https://www.youtube.com/watch?v=G2peSMPGffI
    https://www.youtube.com/watch?v=G2peSMPGffI
    Her şey güzel görünüyordu.Unity den run dedim çalıştırdım ve satınalmayı denedim. Unity fake store UI çıktı ve buy dedim işlem gerçekleşti. Daha sonra IOS dan build aldım xcode a geçtim ve simulatorde çalıştırdım, marketi açıp satın al dediğimde "Satın almak istiyor musunuz?" sorusu sormadı ama oyun içi para yüklendi. Her şey çalışıyor diyerek store a yükledim. Yayınlandıktan sonra Store a girip uygulamamı indirdim ve marketteki butonlarıma tıkladığımda satın al penceresinin açılmadığını gördüm. apple store connect den id leri karşılaştırdım ve sattığım 3 eşyanın da id leri doğru. Xcode da IAP da aktif. Bu konuda destek olabilecek var mı acaba?
  • 20-06-2020, 13:37:11
    #2
    Hala çözemediyseniz pm atın, müsait olduğumda yardımcı olayım
  • 14-07-2020, 13:16:57
    #3
    Çözdüm teşekkür ederim