• 04-10-2019, 12:04:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar, hem android hem ios webview yaptırılacak. Gerçekten bu işle ilgilenen arkadaşlar pm atarlarsa onlara sevinirim.
  • 04-10-2019, 12:23:47
    #2
    Ayrı ayrı yaptırmayı düşünürseniz android imzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz.
  • 04-10-2019, 14:20:06
    #3
    Kategori Moderatörü
    Onesignal.com bildirim mesaj özelliği olan Android ve ios her iki uygulama için yardımcı olabilirim.

    https://www.r10.net/android-amp-ios-...sunuyoruz.html
  • 04-10-2019, 14:40:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Referans amaçlı uygun fiyattan android ve iOS yapabilirim.

    PM Atabilirsiniz. @asingan;
  • 04-10-2019, 14:49:35
    #5
    @emrecang7; Arkadaşla android için anlaştık. Ios için şimdilik bekleyeceğim. Teşekkür ederim ilginize