Selamlar,

Bu bölümü yeni farkettim desem yeridir.. Ancak benim ilgilendigim is alimi degil de programlama sorunlari ve bazi arkadaslar buraya takildiklari yeri soruyorlar. Yönetici arkadaslar acaba mobil tarafini ikiye ayirabilirler mi. Yazilim istekleri burada kalabilir ama programlama tarafi Genel Programlama'nin altina tasinirsa daha iyi olur. Cünkü ben Programlama kismi haric pek bir yere bakmiyorum, belki benim gibi arkadaslar da var. Bu sekil ayrim yapilirsa daha saglikli olur düsüncesindeyim.
Bir cok programlama dili "Programlama" bölümü altina yazilmis


Android & IOS dediginiz sistemler de zaten c#, java, obj-c gibi dillerle yaziliyor