• 05-09-2018, 15:04:31
    #1
    Daha önce codecanyon dan aldığım swift ile yapılmış webview uygulamasını ücretsiz vereceğim. 1 kişiye vereceğim sadece (lisans hakkından dolayı). Çekiliş yapacağım. katılmak isteyenler yorum yapsın. 2 saat sonra yapacağım çekilişi. yani saat 17.04 de çekilişi yapacağım o zamana kadar katılma hakkınız var.

    uygulama link https://codecanyon.net/item/webview-...966.1531394091
  • 05-09-2018, 15:06:08
    #2
    Hadi deneyelim Şansımızı
  • 05-09-2018, 15:07:05
    #3
    katılıyorum
  • 05-09-2018, 15:09:55
    #4
    Katılıyorum
  • 05-09-2018, 15:10:16
    #5
    Katılıyorum
  • 05-09-2018, 15:11:42
    #6
    katılıyorum
  • 05-09-2018, 15:13:01
    #7
    katılmak istiyorum.
  • 05-09-2018, 15:14:56
    #8
    katılıyorum.
  • 05-09-2018, 15:17:24
    #9
    Katiliyorum