Arkadşalar merhaba. Konuyu doğru yeremi açtım bilmiyorum ama telegram bot kurmayı bilen arkadaşlar varsa PM atabilir mi ? Yani mesela belirlediğimiz bir değer değiştiğinde bize otomatik mesaj atıcak ve gün sonunda mesaj atıcak.