Merhaba,
1 ay önce aldığım iOS developer hesabını Macbook'umu satmış olmamdan dolayı satıyorum.
İster içindeki bazı oyunlarla ister boş olarak verebilirim.
Boş hali için 225 TL düşünüyorum.
Gmail adresi de yanında verilecektir.
Teşekkürler.